پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 119519
ماکاروني با اين برند را نخريد
تاریخ انتشار : 1393/08/24 13:26:58
نمایش : 1371
سازمان غذا و دارو اسامي ۱۰ ماده غذايي غير مجاز را اعلام کرد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، روابط عمومي سازمان غذا و دارو اعلام کرد: ترشي بادمجان و ترشي مخلوط با نام تجاري مازند کنش قائم، پروتئين کنسانتره نارمک، سالاد فصل گنج سلامت، رشته آش سهيل مازند، رشته آش و پلويي سهند، شکر پنير ايجشکا، ماکاروني شايق از شرکت مهرآوران خورشيد و لواشک مخلوط چند ميوه، ميوه فرآوري شده و ميوه خشک شده با نام تجاري طاب طاب از شرکت ترشکامان خراسان شمالي غير مجاز هستند.

بر اساس اين گزارش، واحدهاي توليدي و محصولاتي که نام آنها ذکر شد به دليل توليد محصولات غذايي‌غير بهداشتي ،بر اساس اسناد و مجوز هاي بهداشتي جعل شده مورد نظر اداره کل فراورده هاي غذايي،آرايشي و بهداشتي ، غير مجاز شناخته شدند.

سازمان غذا و دارو تأکيد کرد: لذا از کساني که محصولات نامبرده را در سطح عرضه مشاهده مي کنند درخواست مي شود در اسرع وقت، روابط عمومي سازمان سازمان غذا و دارو، معاونت هاي غذا و داروي دانشگاههاي علوم پزشکي سراسر کشور و نيروي انتظامي را مطلع سازند تا نسبت به جمع آوري آنها در کوتاهترين زمان ممکن اقدام شود.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html